Egentligen borde kanske min tråd ligga på Event Ghost's forum, men eftersom Switch King i allra högsta grad är involverat och jag dessutom tidigare fått fantastisk service och support från denna sida så börjar jag här och hoppas på lycka även denna gång!

Först av allt... Jag är ganska ny på Switch King och har ganska nyligen fått systement att lira 100 %, mycket mer Martins fantastiska support!
Känner dock att jag tyvärr finner vissa begränsningar i Switch King som jag tror mig finna lösningar på om jag som många andra kombinerar Switch King med Event Ghost.
Jag har därför gett mig in på ett försök att installera Event Ghost på samma server, men får det inte att lira för 5 öre, och det är här jag måste få hjälp...
Jag har givetvis börjat med att härondagen ladda ned och installera senaste versionen av EventGhost från deras hemsida.
Efter det så har jag laddat ned det plugin som jag förstått att EventGhost måste ha för att kunna prata med Switch King. Och här vill jag ha hjälp från er som kör EventGhost... Är jag på rätt spår? Är det rätt plugin jag laddat hem?
http://www.eventghost.net/forum/viewtop ... f=9&t=4054
I EG har jag sedan aktiverat det pluginnet och angett nedna information: När jag sedan försöker starta EventGhost så får jag, som det ser ut, en massa felmeddelanden enligt nedan: Men den som är observant kan se att SK och EG tycks ha pratat med varandra en snabbis innan felmeddelandena rasade in eftersom temperaturen från kylskåpet presenterades i EG. Och den borde ju inte kommit upp om inte pluginnet fungerade?? Eller??
Så vad är det som är fel?

Snälla rädda julefriden här hemma, för gumman håller på att döda mig och mina experiment som för tillfället inte riktigt fungerar som jag hade hoppats på!
/Gyld