Japp precis vad jag har gjort nu istället. Kommer med i nästa uppdatering.KungenAvPeking wrote:Får du inte med ID via REST?
Sortera allt efter ID nummer i stället, för det ändras inte, även om namnet gör det.

Japp precis vad jag har gjort nu istället. Kommer med i nästa uppdatering.KungenAvPeking wrote:Får du inte med ID via REST?
Sortera allt efter ID nummer i stället, för det ändras inte, även om namnet gör det.
Kul att det fungerar hyffsat bra för dig iallafall.bjornæhurlen.dk wrote:Da har jeg en side over min leilighet som jeg har jobbet med i julen. Veldig godt fornøyd med det du har laget. Et par punkter:
1. Å justere enheter til nøyaktig riktig posisjon er ikke lett, da i "move" innstilling vises det ikke nøyaktig hvor den havner.
2. Bakgrunn dersom jeg velger å ha uten enhetens navn vil bli for stor, den tar ikke hensyn til at enhets/datakilde navn ikke er valgt.
3. Mulighet for å lage knapper for Scenario.
4. Større bibliotek for bilder (er jo enkelt å legge inn selv (som jeg har gjort)
5. Som du ser så har jeg lagt til en liten vær boks i bunnen. Denne er fra klart.se som hadde den enkleste måten ift det oppsettet eg ville ha. yr.no leverer også mulighet til å tilpasse dette bedre selv.
6. Autorefresh av enheter vill være nyttig. På sikt ønkser jeg å få denne siden på en touch skjerm ved inngangen. Da er det nyttig å se status og deretter evt endre system mode/scenario enkelt.
7. Noen små bugs fant jeg her og der, men du har sikkert sett de selv (noterte ikke).
Takk for nyttig tillegg til SwitchKing!
mvh
Bjørn
bjornæhurlen.dk wrote:Nice,
Kan jeg spørre hvilken touch skjerm du har og hva den koster?
Fullskjerm mulighet bør det selvfølgelig også være, hvertfall viss man bare bruker en flik. En mulighet slik jeg ser det nå er å laste siden tab1.php
Hej!formula_0ne wrote:Hej!
Detta ser intressant ut! Ett önskemål vore om det går att sidan autouppdaterar värden och status som visas, är det möjligt? Även att välja On, Off, dim, eller Enligt schema?
I vilket program har ni skapat översiktsbilderna över hus och lägenheter? Riktigt snygga..
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests