zaxie wrote:Mitt problem är inte att SK är seg utan att jag tappar kommunikationen mellan min klient och servern hela tiden.
Fungerar i någon minut och därefter så slutar mono processen att svara.
Vet inte ifall det är Mono som hänger sig eller om det är hårdvaran eller något annat. (allt annat tuffar på som det ska på raspberryn).
Hur lång tid tog det innan kommunikationen försvann? Jag har kört i 16 timmar nu utan problem, med klienten ansluten hela tiden.
Kör du Classic eller Duo?
riro wrote:Lägg upp en Torrent på The PirateBay ... fungerar även för lagligt material.

Tror distributionskanalerna får vänta tills det finns stöd för annat än Soft-Float-versionen. Att köra nuvarande image är ändå bara ett POC.
Frustrerande dock - att det inte fungerar... Det är ju ett enda kommando för att skapa själva image-filen (sudo dd bs=1m if=/dev/disk1 of=SwitchKingRPi.img) och ett vanligt högerklick för att komprimera filen.
Jag ser inte riktigt vad jag kan ha gjort fel? Har ju också provat att ladda ner och zippa upp filen på annan maskin utan CRC-fel.
Vill ju inte testa det fullt ut med att skriva imagen tillbaka till kortet då jag ju tappar min egen installation så fort jag gör så...
Jag har inte heller hittat något som indikerar att jag måste preparera själva OS:et - typ sysprep i Windows...