Power Consumption - reset timer

Supportfrågor för server och klient (Windows, iPhone, Android, Linux).
Forum rules
För att kunna hjälpa dig med supportfrågor behöver vi så mycket information som möjligt.
Innan du skapar en ny tråd, läs gärna:
viewtopic.php?f=10&t=20
Post Reply
Mellumen
1 star
1 star

Power Consumption - reset timer

Post by Mellumen » Sat 07 Feb 2015, 13:35

Hei! Jeg satt opp styring på en panelovn på soverommet her og tenkte det hadde vært gøy å sett hvor mye strøm som går med, og skrev inn på "Device Options" at den bruker 600W, men når jeg ser på Power Consumtion under tools står det at panelovnen har stått på i 4222 timer, men jeg satte den nettopp opp. Har ikke funnet noe sted jeg kan resette den, noen som vet noe om dette?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Mellumen
1 star
1 star

Re: Power Consumption - reset timer

Post by Mellumen » Sun 08 Feb 2015, 23:17

Jeg åpnet databasen og herfra kan jeg ikke se noen verdier som ikke ser ut til å stemme. Jeg finner hvor tatalt antall kWh er, men ikke antall timer. Om noen vet hvor jeg finner det hadde jeg kanskje vært et skritt nærmere å finne en løsning.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

tomas
Administrator
Administrator

Post by tomas » Tue 10 Feb 2015, 08:34

Hej, fönstret som visar power consumption visar beräknade värden och inte mätta värden. Switch King räknar ut hur lång tid enheten är tänkt att vara På under året.
Tomas | Switch King

Mellumen
1 star
1 star

Post by Mellumen » Mon 02 Mar 2015, 14:53

Takker så mye for svar! Det ga litt mer mening! Er det en måte jeg kan se faktisk forbruk?

Post Reply