Användare har rapporterat vissa problem med Live-tjänsten efter uppgradering till 2.0 i kombination med den uppgradering av Live-tjänsten som gjordes under september.
Med anledning av det så utförs felsökning på Live-tjänsten vilket kan göra att det tidvis är problem att ansluta.
Ticket för detta:
http://bugnet.switchking.se/Issues/Issu ... spx?id=205
Uppdatering/underhåll av Switch King Live
-
- Administrator
Uppdatering/underhåll av Switch King Live
Martin | Switch King
-
- Administrator
Re: Uppdatering/underhåll av Switch King Live
Skulle uppskatta lite assistans i form av test av de användare som upplever Live-problem.
PM:a eller maila gärna mig om du har möjlighet att testa de justeringar som har gjorts när det gäller anslutningsproblem.
PM:a eller maila gärna mig om du har möjlighet att testa de justeringar som har gjorts när det gäller anslutningsproblem.

Martin | Switch King
-
- 4 stars
Re: Uppdatering/underhåll av Switch King Live
Jag får endast sporadiskt live ID mest så blir det error. Sen provar man efter ett tag så har man det bara för att två tim senare upptäcka att IPhone står och tuggar. Provade nog 5 ggr idag och fick endast nytt ID en gång. Som sen dog igen.
Så jag gav upp och väntade på dina kommentarer. Vilka jag nu fått
Vad vill du jag skall testa?
Edit: fick ett fungerande ID nyss efter 3 fel på raken. Tjänsterna snurrar som dom skall så det verkar mot servern det inte lirar.
Så jag gav upp och väntade på dina kommentarer. Vilka jag nu fått

Vad vill du jag skall testa?
Edit: fick ett fungerande ID nyss efter 3 fel på raken. Tjänsterna snurrar som dom skall så det verkar mot servern det inte lirar.