Hej!
När jag försöker lägga till datakälla från temperatur.nu och sedan klickar nästa får jag felet "Value cannot be null" och sedan kommer jag inte vidare.
Någon som liknande problem?
Value cannot be null
Forum rules
För att kunna hjälpa dig med supportfrågor behöver vi så mycket information som möjligt.
Innan du skapar en ny tråd, läs gärna:
viewtopic.php?f=10&t=20
För att kunna hjälpa dig med supportfrågor behöver vi så mycket information som möjligt.
Innan du skapar en ny tråd, läs gärna:
viewtopic.php?f=10&t=20
-
- Administrator
Re: Value cannot be null
FYI...
Efter lite undersökningar tillsammans med peckaw så har vi kommit fram till att det är ett brandväggs/proxy-problem där Switch King inte hittar ut på nätet...
Efter lite undersökningar tillsammans med peckaw så har vi kommit fram till att det är ett brandväggs/proxy-problem där Switch King inte hittar ut på nätet...
Martin | Switch King
-
- 5 stars
Har ni kommit fram till att det är problemet och löst det, eller är det fortfarande olöst?Martin wrote:FYI...
Efter lite undersökningar tillsammans med peckaw så har vi kommit fram till att det är ett brandväggs/proxy-problem där Switch King inte ut på nätet...
-
- Administrator
peckaw skrev i ett mail att han hade ringat in problemet och att det berodde på hur hans miljö var uppsatt med proxylösning etc...Isaksson wrote:Har ni kommit fram till att det är problemet och löst det, eller är det fortfarande olöst?
Martin | Switch King
-
- 5 stars
Okej då vet jag.Martin wrote:peckaw skrev i ett mail att han hade ringat in problemet och att det berodde på hur hans miljö var uppsatt med proxylösning etc...Isaksson wrote:Har ni kommit fram till att det är problemet och löst det, eller är det fortfarande olöst?
Tack för info.