Då jag har bytt telefon till Nokia N8 vilken har Symbian^3 som operativ så saknar jag ju givetvis ett program som jag hade i SE X10 Android telefonen....
Skulle gärna vilja se ert program även i Symbian^3 version
Hittade en N8 programmerings tävling om ni är intresserade, men det gällde visst bara nordamerika såg jag
http://www.callingallinnovators.com/10M/
Mobil app för Symbian^3 ?
-
- Administrator
Re: Mobil app för Symbian^3 ?
Hej TMJ,
Tyvärr finns det nog liten chans för en Symbian-klient. Tiden räcker helt enkelt inte till för att vi skulle våga oss in på ytterligare en plattform med den begränsade tid vi har.
Alternativet är nog att köra via webbtilläggen som finns. Lösningen blir ju inte alls lika tilltalande och snabb, men i brist på annat.
(om någon annan är Symbian-kunnig och känner att det skulle vara kul att utveckla en klient så hjälper vi naturligtvis till)
Tyvärr finns det nog liten chans för en Symbian-klient. Tiden räcker helt enkelt inte till för att vi skulle våga oss in på ytterligare en plattform med den begränsade tid vi har.

Alternativet är nog att köra via webbtilläggen som finns. Lösningen blir ju inte alls lika tilltalande och snabb, men i brist på annat.
(om någon annan är Symbian-kunnig och känner att det skulle vara kul att utveckla en klient så hjälper vi naturligtvis till)
Martin | Switch King
-
- 1 star
Re: Mobil app för Symbian^3 ?
Nä det va lite av ett önsketänkande
Men jag kan ju hoppas att det finns fler med Symbian och kanske en programmerare som har lite att göra.....
Tack iaf, väntar på 0.9 nu

Men jag kan ju hoppas att det finns fler med Symbian och kanske en programmerare som har lite att göra.....
Tack iaf, väntar på 0.9 nu