Supportfrågor för server och klient (Windows, iPhone, Android, Linux).
Forum rules
För att kunna hjälpa dig med supportfrågor behöver vi så mycket information som möjligt.
Innan du skapar en ny tråd, läs gärna:
viewtopic.php?f=10&t=20
-
Jelly1
- 1 star

- Posts: 3
- Joined: Mon 31 Oct 2011, 10:49
Post
by Jelly1 » Thu 12 Sep 2013, 17:59
Jag har precis idag bytt moderkort på datorn och nu startar inte servern?
Får upp detta meddelande:

[/URL]
Och tvärstopp med detta...
Jag står här nu och har ingen koll på vad jag ska göra...
Hjälp...
-
Martin
- Administrator

- Posts: 2655
- Joined: Tue 09 Nov 2010, 20:25
Post
by Martin » Thu 12 Sep 2013, 18:55
Titta i Windows egen loggbok för att se om det finns några felmeddelanden, alternativt inspektera Switch Kings egna loggfiler.
Du kan ta bort existerande loggfiler i Switch Kings loggkatalog och försöka starta på nytt för att få så "rena" loggfiler som möjligt.
http://www.switchking.se/sv/faq/42-oevr ... -loggfiler
Martin | Switch King
-
Jelly1
- 1 star

- Posts: 3
- Joined: Mon 31 Oct 2011, 10:49
Post
by Jelly1 » Tue 17 Sep 2013, 16:06
Rensade logen för servern för att starta fresh...
Men nu när jag startar servern så får jag inte ens upp något nytt inlägg i loggen??
Vidare hjälp är önskvärt :-/
-
Martin
- Administrator

- Posts: 2655
- Joined: Tue 09 Nov 2010, 20:25
Post
by Martin » Tue 17 Sep 2013, 16:31
Tittat i Windows loggbok? Om Switch King inte kommer "tillräckligt långt" så kommer loggen aldrig att skrivas ner eftersom koden för att skapa loggfilen helt enkelt aldrig tillåts köras av operativet.
Martin | Switch King
-
Jelly1
- 1 star

- Posts: 3
- Joined: Mon 31 Oct 2011, 10:49
Post
by Jelly1 » Tue 17 Sep 2013, 17:07
Nu av någon mystisk anledning så funkar det... Datorer är underliga...
Denna tråd kan tas bort...
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests