Kendo M7
-
- Administrator
Re: Kendo M7
Det borde faktiskt gå. Riktigt bra pris också!
Den har ju inte fått så lysande recensioner men om du ska ha den i hallen och till lite lättare surf så ska den väl funka. Den har ju Android 2.1 så Android-appen bör ju fungera också.
Om du köper så får du göra en recension
Den har ju inte fått så lysande recensioner men om du ska ha den i hallen och till lite lättare surf så ska den väl funka. Den har ju Android 2.1 så Android-appen bör ju fungera också.
Om du köper så får du göra en recension

Martin | Switch King
-
- 3 stars
Kollade på den idag och den verkade helt ok så det blir ett köp. Undrar bara om man kan köra 2 android appar samtidigt (har en i mobilen också)
-
- Administrator
Switch King har inga problem med två appar samtidigt, om det är det du undrar 

Martin | Switch King
-
- 3 stars
Ok det var det jag undrade då är det ju inga problem att använda m7:an.
-
- 1 star
Denna såg inte alls dum ut, var och kännde lite på en i butik idag, dock var skärmen låst och orkade inte bry mig om att be någon säljare låsa upp den. Skriv gärna en liten recension om den ifall du köper den. Den verkade ha någon sorts stöd som gick att fälla ut på baksidan för att kunna ha den stående på en plan yta.
Kan bli intressant med tanke på dess prisläge.
Kan bli intressant med tanke på dess prisläge.
-
- 3 stars
Har tyvärr legat sjuk så det har inte blivit nån affär än, men kommer med ett omdöme när den blivit inskaffad.
-
- 3 stars
Nu har jag inhandlat M7:an och installerat Switchking på den och det funkar kanon!!! Hade först tänkt ha en touchscreen som fjärr men det här är en klart bättre lösning man slipper dra en massa kablar bara att plugga i nätdelen och sen köra på (sen kan man ju även använda den som surfplatta också kanske inte den bästa men den funkar)