Bra initiativ att starta ett forum.
Kommer att bli intressant att läsa om andras upplägg på styrning av hemmet.
Bra jobbat.
Forum
-
- Administrator
Re: Forum
Tack,
Vi får ofta ganska spännande idéer och lösningar på mail - många idéer som säkert kan inspirera andra.
Ibland får vi dessutom samma frågor från olika personer - både generella frågor om styrning av hemmet och frågor om hur Switch King - då borde ju ett Switch King-forum vara perfekt
Välkommen som första postare i forumet, förresten!
Vi får ofta ganska spännande idéer och lösningar på mail - många idéer som säkert kan inspirera andra.
Ibland får vi dessutom samma frågor från olika personer - både generella frågor om styrning av hemmet och frågor om hur Switch King - då borde ju ett Switch King-forum vara perfekt

Välkommen som första postare i forumet, förresten!
Martin | Switch King
-
- 5 stars
Re: Forum
Det kan jag tänka mig att ni får.Martin wrote:Tack,
Man kan få mycket idéer genom att följa andras "bygg-loggar" och liknande.
Kan inte annat än att hålla med.Martin wrote:Ibland får vi dessutom samma frågor från olika personer - både generella frågor om styrning av hemmet och frågor om hur Switch King - då borde ju ett Switch King-forum vara perfekt
Det gäller ju att försöka hjälpa varandra så att ni får mer tid till att utveckla programet

Tack så mycket.Martin wrote: Välkommen som första postare i forumet, förresten!
Jag ska försöka att bidra med så mycket jag kan till forumet.
Och så passar jag på att tacka för ett riktigt bra program, ser fram emot den nya versionen.