Problem med Android app?
Posted: Sun 17 Feb 2013, 19:27
Hej!
Behøver man licens for å ansluta til Switchking server 3.2.0 som kjører på en pc med tellstick, med Android appen, klient v.3.1.0 ?
Bruker Telldus senter 2.1.1.
Det går kun an å styre tellstick med PC som kjører Switchking server
Jag anvendar Samsung Galaxy SIII, Android v. 4.1.2.
Det går verken å kople til fra LAN (wifi eget nett) eller WAN siden med android appen. Det går å kople til demomiljø med Android app.
Har lagt inn portforwarding slik at trafikk til port 8800 sendes til min lokale pc som kjører switchking server.
Når jeg forsøker ansluta med android app får jeg felmelding: "connect to ...timed out (1)"
Hva kan være fel?
Er det firewall som er problemet?
Behøver man licens for å ansluta til Switchking server 3.2.0 som kjører på en pc med tellstick, med Android appen, klient v.3.1.0 ?
Bruker Telldus senter 2.1.1.
Det går kun an å styre tellstick med PC som kjører Switchking server
Jag anvendar Samsung Galaxy SIII, Android v. 4.1.2.
Det går verken å kople til fra LAN (wifi eget nett) eller WAN siden med android appen. Det går å kople til demomiljø med Android app.
Har lagt inn portforwarding slik at trafikk til port 8800 sendes til min lokale pc som kjører switchking server.
Når jeg forsøker ansluta med android app får jeg felmelding: "connect to ...timed out (1)"
Hva kan være fel?
Er det firewall som er problemet?