KungenAvPeking wrote:Förlåt att jag är petig, men borde inte rubriken vara:
Lightning v1.0. Web tillägg basserat på PHP
Var nog lite trött igår.

KungenAvPeking wrote:Förlåt att jag är petig, men borde inte rubriken vara:
Lightning v1.0. Web tillägg basserat på PHP
Du borde kunna få det i helskärmsläge genom att lägga in denna lilla kod efter </head> och före <body>:bjornæhurlen.dk wrote:Funker, men du får ikke fullscreen i Safari. Har tenkt å skaffe meg en billig android pad eller noe tilsvarende som kan være for eksempel ved inngangen for å vise status på huset.
Fungerade ju klockrent, lade till metataggen som du sa, sparade sedan sidan på hemskärmen, och Poff! så har jag en fullskärms-"app"anasazi wrote:Du borde kunna få det i helskärmsläge genom att lägga in denna lilla kod efter </head> och före <body>:bjornæhurlen.dk wrote:Funker, men du får ikke fullscreen i Safari. Har tenkt å skaffe meg en billig android pad eller noe tilsvarende som kan være for eksempel ved inngangen for å vise status på huset.
<meta name="apple-mobile-web-app-capable" content="yes" />
Därefter så sparar du hemsidan som en ikon på hemskärmen och när du använder dig av den genvägen så borde sidan vara i fullskärm.
Förhoppningsvis...
cami wrote:Fungerade ju klockrent, lade till metataggen som du sa, sparade sedan sidan på hemskärmen, och Poff! så har jag en fullskärms-"app"anasazi wrote:Du borde kunna få det i helskärmsläge genom att lägga in denna lilla kod efter </head> och före <body>:bjornæhurlen.dk wrote:Funker, men du får ikke fullscreen i Safari. Har tenkt å skaffe meg en billig android pad eller noe tilsvarende som kan være for eksempel ved inngangen for å vise status på huset.
<meta name="apple-mobile-web-app-capable" content="yes" />
Därefter så sparar du hemsidan som en ikon på hemskärmen och när du använder dig av den genvägen så borde sidan vara i fullskärm.
Förhoppningsvis...![]()
Det enda som är nu är att sidan är ett antal pixlar för hög, så jag måste scrolla. Just nu får allt ner till "settings" knappen plats på sidan.
Är det möjligt att ändra höjden på sidan utan att förstöra hela tillägget?
Antagligen är det "setInterval" som jag använder för att uppdatera sidan som strular. Kollade runt lite och det är ett känt problem på iphone och ipad.bjornæhurlen.dk wrote:Desverre fungerer ikke autorefresh med fullscreen versjonen til ipad...
Users browsing this forum: No registered users and 12 guests