Hjälp med plugins, tillägg (exempelvis webbtillägget) och exempelkod som inte ingår i Switch Kings officiella installationspaket
Forum rules
För att kunna hjälpa dig med supportfrågor behöver vi så mycket information som möjligt.
Innan du skapar en ny tråd, läs gärna:
viewtopic.php?f=10&t=20
-
bunker
- 3 stars

atta wrote:bunker wrote:Jag använde den som är i första inlägget i tråden. Varifrån kommer din?
Kollade i fel fil, sorry
men när jag tar bort det så får jag olika felmeddelande
exempelvis
Hupp, så kan det gå... Jag har alltså ingen webapp igång just nu och kan inte testa.
Antingen lägger du tillbaka det andra av de två blocken du tog bort men då får du rubriken "Scenario" och det tror jag inte du ville ha.
Alternativt "kommenterar du bort" den raden som är rödmarkerad genom att sätta // framför. Den ska alltså finnas i samma fil tror jag eller nån annan med nästan samma filnamn. Om du får ett nytt fel, kommentera bort den raden också med //
-
atta
- 2 stars

bunker wrote:atta wrote:bunker wrote:Jag använde den som är i första inlägget i tråden. Varifrån kommer din?
Kollade i fel fil, sorry
men när jag tar bort det så får jag olika felmeddelande
exempelvis
Hupp, så kan det gå... Jag har alltså ingen webapp igång just nu och kan inte testa.
Antingen lägger du tillbaka det andra av de två blocken du tog bort men då får du rubriken "Scenario" och det tror jag inte du ville ha.
Alternativt "kommenterar du bort" den raden som är rödmarkerad genom att sätta // framför. Den ska alltså finnas i samma fil tror jag eller nån annan med nästan samma filnamn. Om du får ett nytt fel, kommentera bort den raden också med //
Hej tack för allt hjälp en fråga till vilket program använder du när du öppnar filerna?
När jag öppnar ScenarioControl.ascx så ser koden helt konstig ut inga radbrytningar så det blir svårt att få en överblick av koden
MVH