Jag har stött på ett litet problem med datasources från tellstick duo ihop med switchking webbklienten.
Jag har installerat v0.9 av webbklienten och kör denna på en IIS. Allt funkar toppen tills dess försöker ange en datasource som kommer från min tellstick duo. Datasources som kommer från internet, typ solinstrålning funkar fint.
I detta fall så har jag en temperaturmätare som fungerar riktigt i både switchking klienten samt androidklienten. Men så snart jag lägger till denna så får jag ett .NET fel när jag surfar till websidan.
Felmeddelandet som jag får är:
Invalid enum value 'TelldusSensorEvent' cannot be deserialized into type 'SwitchKing.Common.ExternalData.Entities.DataSourceType'. Ensure that the necessary enum values are present and are marked with EnumMemberAttribute attribute if the type has DataContractAttribute attribute.
I default.aspx så har jag:
<div id="DataSource2" style="position: absolute; top: 620px; left: 250px;width: 150px;">
<switchKing:DataSourceControl ID="DataSourceControl2" runat="server" DataSourceName="Utetemp Hemma" />
Om någon har några ideér om vad som kan vara fel så är jag mer än tacksam

// Johan