Fel vid hämtning. Begäran nådde en maxtidsgräns.

Supportfrågor för server och klient (Windows, iPhone, Android, Linux).
Forum rules
För att kunna hjälpa dig med supportfrågor behöver vi så mycket information som möjligt.
Innan du skapar en ny tråd, läs gärna:
viewtopic.php?f=10&t=20
tomas
Administrator
Administrator

Re: Fel vid hämtning. Begäran nådde en maxtidsgräns.

Post by tomas » Sat 06 Apr 2013, 11:10

empaking wrote:Dock är problemet med att "Fel vid hämtning. Begäran nådde en maxtidsgräns." kommer upp igen och är mer frekvent nu än förut. Vad kan jag göra för att lösa detta problem en gång för alla? (Jag har nu uppdaterat som ni föreslog)
Vi tror att en åtgärd i vår Switch King Live-server krävs för att komma tillrätta med detta. Vi har det på Att Göra-listan, men behöver fokusera på andra delar innan vi kommer dit. Vi kan inte lämna något datum för när detta blir åtgärdat. Vi har full förståelse för att detta är irriterande. Om man försöker igen efter några minuter så brukar man få kontakt.

Det går att sätta upp sitt system så att man ansluter direkt mot sin egen Switch King server (utan att gå via Live), men för det krävs att man vet hur man öppnar upp portar utåt och eventuellt hanterar dynamisk IP.
Tomas | Switch King

empaking
1 star
1 star

Re: Fel vid hämtning. Begäran nådde en maxtidsgräns.

Post by empaking » Mon 08 Apr 2013, 16:40

Okej, då vet jag.
Föresten så har problemet med att vissa lampor inte slocknar kommit tillbaka så det är även något ni måste kolla på.

/Emil

Post Reply