Skulle vara trevligt att ta del av ditt projekt när du anser dig ha en bra lösning för touch-skärm.bunker wrote:Haha, Bunker får ändå ändra en massa mer eller mindre för hand eftersom han snickrar på touch-screen anpassningar och lite andra förbättringar av web-gui:t. Dags att ta fram diff-verktyg :-/
xhtml-sida som datakälla
Forum rules
För att kunna hjälpa dig med supportfrågor behöver vi så mycket information som möjligt.
Innan du skapar en ny tråd, läs gärna:
viewtopic.php?f=10&t=20
För att kunna hjälpa dig med supportfrågor behöver vi så mycket information som möjligt.
Innan du skapar en ny tråd, läs gärna:
viewtopic.php?f=10&t=20
-
- 5 stars
Re: xhtml-sida som datakälla
-
- 2 stars
Bunker, det låter intressant! Får du till ett bra touchgränsnitt så är det nog många som är intresserade.
MVH
Fredrik
MVH
Fredrik
-
- 3 stars
Jag lovar inget. Just nu är det roddigt, men fungerande, fult och jag har fortfarande inte fått ordning på mina dimmers som bara får Enligt Schema, Av och På-knappar. Jag får ju ingen support på den buggen i exempel-gui:t. Men det kan vi diskutera i någon mer relevant tråd än den här.
-
- 5 stars
Gör du stora förändringar eller är det mest layouten som du justerar?bunker wrote:Jag lovar inget. Just nu är det roddigt, men fungerande, fult och jag har fortfarande inte fått ordning på mina dimmers som bara får Enligt Schema, Av och På-knappar. Jag får ju ingen support på den buggen i exempel-gui:t. Men det kan vi diskutera i någon mer relevant tråd än den här.
kanske en printscreen?
-
- 3 stars
Du får fortsätta detta i den här tråden i stället.Isaksson wrote:Gör du stora förändringar eller är det mest layouten som du justerar?
kanske en printscreen?
-
- 5 stars
Låter klokt.bunker wrote:Du får fortsätta detta i den här tråden i stället.Isaksson wrote:Gör du stora förändringar eller är det mest layouten som du justerar?
kanske en printscreen?