{BusinessAccess - Scenarios} --<Warning> -- 2012-03-03 09:06:39 -- The database contained an active scenario, but didn't contain any scheduled active scenarios.
Är det något jag gjort tro? Jag tror inte jag gjort något. Datorn mådde dåligt häromdan, kan databasen blivit lite korrupt?
Har börjat få en varning i loggen
Forum rules
För att kunna hjälpa dig med supportfrågor behöver vi så mycket information som möjligt.
Innan du skapar en ny tråd, läs gärna:
viewtopic.php?f=10&t=20
För att kunna hjälpa dig med supportfrågor behöver vi så mycket information som möjligt.
Innan du skapar en ny tråd, läs gärna:
viewtopic.php?f=10&t=20
-
- 3 stars
Har börjat få en varning i loggen
----------------------------------------------------------------------------------------------
Windows 7 Professional 64-bit, SK Server 3.2.0.2 (DB 2.5.5), SK Client 3.1.0.1
-
- Administrator
Re: Har börjat få en varning i loggen
Har sett detta uppkomma någon gång tidigare men inte lyckats återskapa det. Det försvinner om man aktiverar ett scenario och sedan går tillbaka till "rätt" scenario.
Har inte sett att det påverkar själva funktionen... Tror inte att det är en korrupt dB som spökar, så du har nog inget att oroa dig för på den fronten.
Har inte sett att det påverkar själva funktionen... Tror inte att det är en korrupt dB som spökar, så du har nog inget att oroa dig för på den fronten.
Martin | Switch King
-
- 3 stars
Re: Har börjat få en varning i loggen
Körde iväg ett scenario och det försvann ifrån loggen efter det. Tack!Martin wrote:Har sett detta uppkomma någon gång tidigare men inte lyckats återskapa det. Det försvinner om man aktiverar ett scenario och sedan går tillbaka till "rätt" scenario.
----------------------------------------------------------------------------------------------