SWITCH KING FÖR Z-WAVE

Allmänna frågor och synpunkter.
Post Reply
sejonr
1 star
1 star

SWITCH KING FÖR Z-WAVE

Post by sejonr » Wed 18 May 2011, 14:03

Hej Jag har kollat på er mjukvara och den verkar fantastiskt bra, särskillt jämfört med andra hemautomationsprogram som ofta är överdrivet avancerade. Jag har Nexa i dag och funderar på att bygga hus och där använda Z-wave. Så därför undrar jag om ni har planer att anpassa er mjukvara för Z-WAVE det hadde varit skitbara om ni ville detta Z-wave verkar vara framtiden. Snälla! ;)

Martin
Administrator
Administrator

Re: SWITCH KING FÖR Z-WAVE

Post by Martin » Wed 18 May 2011, 17:20

Hej sejonr,
Just nu har vi inga planer på att anpassa Switch King för Z-Wave. Switch King är just nu helt inriktad mot Telldus produkter.
Vi stänger inga dörrar när det gäller att implementera stöd för andra system framöver men just nu har vi dessvärre inte den möjligheten (i form av tid) :cry:
Martin | Switch King

pekkak
2 stars
2 stars

Post by pekkak » Mon 21 Sep 2015, 11:20

Har situationen förändrats nu när Telldus är att föra compo enhet som stöder Z-Wave?

Pererik
1 star
1 star

Post by Pererik » Tue 29 Sep 2015, 19:22

Förhoppningsvis får utvecklarna en nytändning och skapar en version för TellStick ZNet Pro som om jag förståii rätt kan ha egensnickrad mjukvara på ett sd-kort.
https://api.telldus.com/

Att nuvarande inte utvecklas mer får vi nog ta... Hade annars hoppats på en fungerande server på raspi.

Post Reply