För enheter som bara stödjer av och på skulle jag kunna tänka mig att det kan se ut t.ex. så här i Switch King för Windows:
Exempel 4 Switch King win - buttons.png
För enheter som stödjer dimning skulle jag dessutom vilja se en trackbar/slider för att justera dimnivån, med siffervärden antingen på graderingen eller vid sidan av.
Exempel 5 Switch King win - TrackBar.png
---
För Webappen har jag funderat på två varianter som jag har på min "att-göra-nån-gång-om-lusten-faller-på-eller-behovet-blir-för-stort-lista"
Alt. 1. Under husritningen ha en tabell med alla enheter och knappar eller radioknappar.
Alt. 2. Låta det andra lagret komma upp när man håller muspekaren över enheten utan att behöva klicka.
Jag var på gång att göra detta i jan-feb men efter att jag inte fick igång web-utvecklingen i Visual Studio ordentligt, har jag lagt det på is. Det är inget kul när startsträckan är för lång och tar flera kvällar innan jag ens kan börja göra något konkret.
---
Jag har ingen tydlig idé för hur man kan göra det på iPhone-tillägget ännu, mest för att jag inte är så bekant med hur GUI-designen fungerar och vilka grafiska komponenter som finns tillgängliga.
---
Detta är inte på något sätt krav, snarare idéer till vad jag ser som förbättring.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.