När räknar ni med att ha en version som stödjer duo:n ute?
/Joar
Telstick Duo
-
- Administrator
Re: Telstick Duo
Vi har en intern version som hämtar in data från Beta-versionen av Duo:n. Dock har tydligen Duo:n förändrats en hel del jämfört med den version som vi har och jobbar med - både på hård- och mjukvarusidan.
Telldus är inte heller helt klara med gränssnittet mot Duo:n (eller var iaf inte sist jag kollade för ett par veckor sedan).
Allt sammantaget gör det att det är svårt att säga exakt när en skarp version med Duo-stöd skeppas ut - det beror (utöver hur mycket tid vi har över) på hur mycket som har förändrats i den version som kommer ut i butik samt hur mycket som ändras i mjukvaran för Duo:n.
Telldus är inte heller helt klara med gränssnittet mot Duo:n (eller var iaf inte sist jag kollade för ett par veckor sedan).
Allt sammantaget gör det att det är svårt att säga exakt när en skarp version med Duo-stöd skeppas ut - det beror (utöver hur mycket tid vi har över) på hur mycket som har förändrats i den version som kommer ut i butik samt hur mycket som ändras i mjukvaran för Duo:n.
Martin | Switch King
-
- 1 star
Har fått tag på en Duo och undrar fall ni har någon timeline på när ni tänkt släppa 2.0? 
Sedan, ska det gå att köra bakåtkompatibelt med Duo på denna releasen av SK eller fungerar det inte alls?

Sedan, ska det gå att köra bakåtkompatibelt med Duo på denna releasen av SK eller fungerar det inte alls?
-
- Administrator
Vi väntar på lite information och uppdatering av Telldus Center från Telldus. Innan dess kan vi dessvärre inte släppa 2.0...dextan wrote:Har fått tag på en Duo och undrar fall ni har någon timeline på när ni tänkt släppa 2.0?
Är inte riktigt med på hur du menar... Om du menar att köra Duo på en gammal version av Switch King så gissar jag att det bör fungera. Dock måste du köra v2.0.4 av Telldus Center.dextan wrote:Sedan, ska det gå att köra bakåtkompatibelt med Duo på denna releasen av SK eller fungerar det inte alls?
Martin | Switch King
-
- 1 star
Det jag menar är att använda en Duo men köra SK som om det vore en vanlig Tellstick, alltså inte använda Duo funktionerna?Martin wrote:Vi väntar på lite information och uppdatering av Telldus Center från Telldus. Innan dess kan vi dessvärre inte släppa 2.0...dextan wrote:Har fått tag på en Duo och undrar fall ni har någon timeline på när ni tänkt släppa 2.0?
Är inte riktigt med på hur du menar... Om du menar att köra Duo på en gammal version av Switch King så gissar jag att det bör fungera. Dock måste du köra v2.0.4 av Telldus Center.dextan wrote:Sedan, ska det gå att köra bakåtkompatibelt med Duo på denna releasen av SK eller fungerar det inte alls?
-
- Administrator
Duo ska vara helt bakåtkompatibel med Tellstick så det ska inte vara några problem.
Martin | Switch King