Hehe det kriget har man sett/läst/varit med om länge så det är inget som vi behöver starta härMartin wrote:Med risk för att starta ett iPhone/Android-krig även - upplevelsen skulle jag primärt säga...Isaksson wrote:Ibland undrar man hur de kan ha lyckats så pass bra som de har gjort.
Ska bli intressant och se om några år vad som händer, nu när det har blivit lite konkurrens.
Man köper ju inte en produkt av apple utan de köper din frihet.
Jag har nu kört min HTC Desire i 7-8 månader men längtar ändå tillbaka till min 3GS (som min fru numera har...). Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, dock...
Kanske skärmen, "mjukheten" i användargränssnittet och hur användarvänligt det faktiskt är.
Lite konstigt att det första jag var tvungen att göra i Android var att installera en app som dödar processer...

Jag har ingen Iphone själv men jag känner på de en del på jobbet och visst de är smidiga att använda det kan man inte säga annat.
men pga att jag inte äger någon så får ju inte jag helhetsbilden av den utan jag ser ju bara det som direkt saknar från min android.
tex att man kan ordna sina genvägar som man vill, och just widget är jag väldigt fast vid, jag använder nästan bara widgets till allt på min mobil.
Bilderna ser bra ut tycker jag.