Jag styr som sagt redan nu en hel del saker via plugins till och från SK via bla. Eventghost. så kan jag styra XBMC, (Global cache) Irule, mm. Dock blir väldigt mycket konf. och det jag igentligen önskar är att få bort beroendet helt av vilket eller vilka märken man använder.
Ett förslag är om det istället går att bygga in stöd för (Virtuela enheter). Man skapar en enhet i SK men istället för att välja märken Nexa osv. så väljer man att SK ska skicka en HTTP request / json request som man skriver in på den virtuela enheten). På det sättet skulle man kunna styra mycket fler saker och även konfigurationen skulle kunna bli mycket lättare då man slipper göra vissa saker via omvägar.
Kanske är ganska ensam om ovan men jag tror att intresset för SK skulle öka ännu mer då SK redan nu har funktioner som man önskar andra programvaror också hade.
Jag vet att ni gör detta på er fritid och SK är redan nu väldigt billigt och ni skulle kanske kunna ha en (pro license) som låser upp detta för de som är intresserade.
Tittade lite i er roadmap men såg inte att ovan fanns med.
Så frågan är. Finns det planer på detta och isåfall vilken tidsplan?
Tack för ett oerhört bra program.

mvh
Martin