Återkoppling

Kommentarer, hjälp och tips angående Switch Kings iPhone-app (v1.0)
anasazi
3 stars
3 stars
Posts: 72
Joined: Tue 09 Nov 2010, 21:51

Re: Återkoppling

Post by anasazi » Tue 08 Feb 2011, 19:58

Martin wrote:
anasazi wrote:Version 2011-02-07:
Denna version funkar inte alls för min del. Då jag raderade min gamla version från telefonen först innan jag synkroniserade den nya så är man ju tvungen att lägga till sin server på nytt. Men det är där jag får problem då appen kraschar när jag ska trycka på klar för att lägga till min server.

Testar man att trycka på datakällor, kommande händelser utan att lagt till någon server så kraschar appen.
Min iPad höll appen kvar i minnet även efter avinstallation. Första gången jag startade appen efter installation så kraschade den precis som du säger - efter att jag lagt in inställningar. Antagligen pga att appens lagringsyta kände att det var en diff i själva applikationen. När jag startade upp nästa gång så gick det dock bättre.

Du och Rhodin har samma version av iOS och samma iPhone-modell så rimligtvis borde det fungera lika på båda...

Installerade du den zip-fil som hade "2011-02-08_2.zip"? Alltså inte den utan "_2" på slutet? Den utan "_2" fungerade nämligen på simulatorn men visade sig haverera i skarp miljö...
När jag provade förut så var den med versionen utan 2:an.
Nu har jag installerat den senaste versionen (den med en 2:a i slutet) och har ännu inte fått någon krasch. Behövde heller inte starta om telefonen för att det skulle funka...

Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests