Vi har kommunicerat detta till Telldus och Telldus ser helst att de som upplever problem med detta kontaktar dem direkt. Man har fått in ett par rapporter om problemet, som verkar kunna drabba tredjepartsprodukter som använder API:erna, men man saknar hela bilden...
Se gärna ett utdrag ur korrespondensen nedan. Om vi kan göra något från Switch Kings sida för att förhindra att denna situation uppstår så kommer vi självklart också att hjälpa till men vi måste börja med att ge feedbacken till Telldus och därmed ge dem så bra underlag som möjligt så att de har chans att hitta orsaken.
Switch Kings loggfil (servern) kan innehålla information som hjälper Telldus att felsöka, så det kan vara en bra idé att bifoga (iaf en del) av Switch King Servers loggfil i korrespondens med Telldus.

Till Telldus:
Från Telldus:[...]Vi har fått en del rapporter om att problemet med att Telldus Service går
upp i 100% även i 2.1.1 och kräver omstart. Har också fått information om
att leverans av notifikationer kan upphöra till Switch King och andra
applikationer även i 2.1.1.[...]
[..]Vi har också fått ett par rapporter om att notifikationerna upphört. Tyvärr
inget enhetligt som vi har kunnat följa upp riktigt.[...]
Skicka gärna de som har dessa problem till oss, ju fler rapporter desto bättre
bild kan vi få av vad som faktiskt händer.