Error switch king

Supportfrågor för server och klient (Windows, iPhone, Android, Linux).
Forum rules
För att kunna hjälpa dig med supportfrågor behöver vi så mycket information som möjligt.
Innan du skapar en ny tråd, läs gärna:
viewtopic.php?f=10&t=20
Post Reply
mikaeldannberg
1 star
1 star
Posts: 2
Joined: Mon 09 Oct 2017, 17:11

Error switch king

Post by mikaeldannberg » Mon 23 Oct 2017, 21:19

hej
jag kör sk klient 3.2.3 server 3.5.1 och får ett fel meddelande när jag klickar på någon enhet eller om jag klickar på inställningar på någon enhet.
det här meddelandet får jag

System.TypeLoadException

Level 1) Det gick inte att läsa in typen SwitchKing.Common.Entities.DeviceTypes.TelldusCodeSwitch från sammansättningen SwitchKing.Common, Version=2.7.1.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=ffa9767e03cd3676.

StackTrace for Level 1:
vid SwitchKing.Client.GUI.UserControls.DeviceTypeControlTC2.cmbDeviceModel_SelectedIndexChanged(Object sender, EventArgs e)
vid System.Windows.Forms.ComboBox.OnSelectedIndexChanged(EventArgs e)
vid System.Windows.Forms.ComboBox.set_SelectedIndex(Int32 value)
vid System.Windows.Forms.ComboBox.set_SelectedItem(Object value)
vid SwitchKing.Client.GUI.UserControls.DeviceTypeControlTC2.set_DeviceModelID(Int32 value)
vid SwitchKing.Client.GUI.UserControls.DeviceTypeControlTC2..ctor(Device device, Boolean allowLearnButton, Boolean showLearnButton, Boolean forceHideOfUnsupportedDeviceTypes, Boolean showCmbDeviceFeatures, Boolean showProtocol, Boolean showDeviceCodeLink)
vid SwitchKing.Client.GUI.UserControls.DeviceTypeControlTC2..ctor(Device device, Boolean allowLearnButton)
vid SwitchKing.Client.GUI.frmDeviceOptions.frmDeviceOptions_Load(Object sender, EventArgs e)

har testat 3 olika datorer och jag får samma fel.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 13 guests