Hej!
Jag har på senare tid fått följande problem:
1. jag sätter scenariot kvällsbelysning
2. jag släcker/dimmar vissa enheter manuellt för att justera efter behov
3. jag vill sedan återgå till ursprungsscenariot genom att åter igen välja kvällsbelysning
detta går inte eftersom SK verkar tycka att aktuellt scenario redan är kvällsbelysning eftersom detta är ställt till oändligt eller tills annat scenario väljs.
Nu vill jag minnas att detta har fungerat tidigare, dvs att SK helt enkelt bara läste om samma scenario igen och skickade signalerna. Går detta att lösa? har jag ändrat något som ställt till det?
Scenario vill inte aktiveras
Forum rules
För att kunna hjälpa dig med supportfrågor behöver vi så mycket information som möjligt.
Innan du skapar en ny tråd, läs gärna:
viewtopic.php?f=10&t=20
För att kunna hjälpa dig med supportfrågor behöver vi så mycket information som möjligt.
Innan du skapar en ny tråd, läs gärna:
viewtopic.php?f=10&t=20
-
- Administrator
Re: Scenario vill inte aktiveras
Om du använder appen för iOS så ska signaler skickas igen om du trycker på samma scenario som redan är aktivt.
Däremot så återaktiveras inte scenariot om man försöker göra samma sak i Windows-klienten. En workaround är att välja att synkronisera alla enheter i menyn Verktyg.
Däremot så återaktiveras inte scenariot om man försöker göra samma sak i Windows-klienten. En workaround är att välja att synkronisera alla enheter i menyn Verktyg.
Tomas | Switch King