Förstår inte varför de inte startar när solen har gått ner
Just nu startar dom inte fören den tiden jag har ställt de ska gå igång (har även testat att ta bort "på" men då verkar den inte funger alls.
Jag har aktiverat i "Funktioner" i enheterna att de ska påverkas av soluppgång/nedgång
Har man gjort något fel och i så fall vad?
solnedgång problem
Forum rules
För att kunna hjälpa dig med supportfrågor behöver vi så mycket information som möjligt.
Innan du skapar en ny tråd, läs gärna:
viewtopic.php?f=10&t=20
För att kunna hjälpa dig med supportfrågor behöver vi så mycket information som möjligt.
Innan du skapar en ny tråd, läs gärna:
viewtopic.php?f=10&t=20
-
- Administrator
Re: solnedgång problem
Du måste ha ett grundschema för enheten även om du styr den med soluppgång/solnedgång.
Titta i Switch Kings kom-igång-guide som finns tillgänglig direkt i Windows-klienten.
Titta i Switch Kings kom-igång-guide som finns tillgänglig direkt i Windows-klienten.
Martin | Switch King
-
- 3 stars
Hej och tack för ditt snabba svar
Jo jag har ett schema, på kl 20.00 och av 00.00
Men hänger inte med riktigt
Jo jag har ett schema, på kl 20.00 och av 00.00
Men hänger inte med riktigt
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Administrator
Nu på hösten går (troligtvis) solen ner innan 20:00. Din "På" kl 20:00 är den _tidigaste_ tiden enheten får tändas.
Ändra detta till exempelvis 16:00 så kommer enheten att tändas så fort solen går ner (efter 16:00).
Ändra detta till exempelvis 16:00 så kommer enheten att tändas så fort solen går ner (efter 16:00).
Martin | Switch King
-
- 3 stars
Ahhh det är såå det fungera 
Ska testa

Ska testa