Supportfrågor för server och klient (Windows, iPhone, Android, Linux).
Forum rules
För att kunna hjälpa dig med supportfrågor behöver vi så mycket information som möjligt.
Innan du skapar en ny tråd, läs gärna:
viewtopic.php?f=10&t=20
-
paalkr
- 1 star

Hei
Jeg har begynt å bruke Switch King sammen med en Tellstick DUO for blant annet å kontrollere varmekabler og en del annet utstyr i huset. Jeg har på de fleste devicer lagt inn strømforbruk. Problemet er at [timer på] som blir rapportert på enhetene er helt feil, og derfor blir også det totale strømforbruket helt feil. Totalt har jeg vel brukt SwitchKing i ca 10 dager, og da kan umulig mine enheter vært på i mer en 5000 timer
Hva er årsaken til at beregningen blir feil, og hvordan kan jeg fikse problemet.
Skjermbilde
hours_on.png
Dette er versjonene av software
Klient 3.1.0.1
Server 3.2.3.1
mvh
PK
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
paalkr
- 1 star

[quote="Martin"]För information om hur förbrukningsberäkningen fungerar, se här:
http://www.switchking.se/sv/faq/42-oevr ... erbrukning
Planer finns att utöka så att förbrukningen även loggas baserat på vad som faktiskt hänt.[/quote
Ahh, det forklarer problemet. Slik denne funksjonen fungerer nå er den helt ubrukelig i mitt tilfelle, fordi jeg har mange regler basert på temperatur som potensielt kan være på 24/7.
Jeg håper at ny versjon der faktisk forbruk logges, blir sluppet snart.
Takk for oppklaringen
mvh
PK